HTML

Hogy mi történt eddig röviden...

2009.08.25. 23:23 | Szöszkecica | Szólj hozzá!

Hát..megpróbálom összetömöríteni jelenlegi kis életemet néhány kis sorban..:)

A 19. életévemet taposom -fekete magassarkú cipőben-. Közgazdasági suliba jártam, ott érettségiztem, de a lehető legtávolabb áll tőlem ez a szakma, és ökörség volt oda jelentkeznem..DE most jön a DE rész...Dave. Ő az én rosszabbik felem és életem megrontója..:D Amúgy imádom. Vérbeli rosszfiú a lelkem..

Van egy pár érdekes sztori vele kapcsolatban, amit ígérem elmesélek, de most muszáj a lényegi infókra szorítkoznom...

Amúgy az Isten háta mögött lakom (igaz Pesttől 10 percre, de nekem már NAGYON VIDÉK!). A szüleim elváltak, mint mindenkinek, ennek ellenére esküvőszervező szeretnék lenni, bár úgy érzem válóperes ügyvédként többet kereshetnék..:D

A családomat inkább hagyjuk, elég szétszórtan vagyunk a nagyvilágban...

A barátaim már más tészta...a legelittebb csajegylet vagyunk, akiket mindenki utál, mert egy koktélsarokban kritizáljuk a népet és koccintunk egymásra, hogy mi vagyunk a világ királynői. Ilyenek vagyunk,de... szeretjük egymást és összetartunk...ennyi..  

Előljáróban igaziból ennyit akartam elmesélni, akit érdekel az úgyis megtud később mindent.

Búcsúzom mindenkitől, jó éjszakát!

XOXO Szöszkecica

A bejegyzés trackback címe:

https://dramaqueenprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr671338528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: barátok család én szerelem barátság rólam pasi
süti beállítások módosítása